There was an error in this gadget

Tuesday, September 28, 2010

bila orang pompuan berdiri...

...satu malam, apa sudah jadi ni?! kadang-kadang tu, aku rasa tak adil jugak sebab kalau lelaki yang buat, selalunya korang salahkan bini tak bagi! tapi, bila pompuan yang satu malam berdiri, apa cerita ni? mulalah kita maki seguni....

lumrah yang korang selalu dengar, lelaki makan luar! itu perkara biasa! kalau bini buat kecoh, bini dingin, bini tak pandai main, ada alasan kawin lain! kan syok jadi lelaki! tapi, kalau korang pulak yang tak bagi nafkah batin kat bini apa cerita? suruh bini pakai jari?! pernah ke korang pikir hal ni? korang dok asyik melepak, teh tarik session dengan geng sambil usha satu dua awek cun untuk berdiri satu malam, bini kat rumah berair, tak pulak korang kisah?!

dalam hal macam ni, aku kesian kat orang pompuan! kalaulah diorang boleh kawin lebih dari satu (macam orang lelaki), apa macam? bayangkan, bila korang yang jantan-jantan macho ni buat hal makan luar, bini korang pulak tambah satu lagi cawangan, apa macam? tak ke korang angin satu badan bila bini balik rumah laki muda! kuarghkahkah! padan muka! apa rasa?! nasib baik allah tak bagi kelulusan hal macam ni, kan? huh, selamat aku, dan selamat semua para lelaki! yeahooo! terima kasih ya tuhanku!

tapi dalam korang dan aku semua bersorak, renungkanlah sikit perasan bini korang yang dah banyak berkorban kat rumah tu! dahlah diorang kena mengandungkan anak-anak korang! yang korang sedap-sedap melepak main snooker alasan bini letih mengandung kena rehat kat rumah! banyak cantik korang punya muka! bayangkanlah bini korang tu sembilan bulan usung perut! tak kesian ke?! kalau anak sorang tak apa, kena enam, hah, amek kau! lima puluh empat bulan usung perut! kesian, bro! kesian! ingat emak korang, bro, diorang tu pun pompuan gak! bayangkanlah macam mana mak korang sedang usung korang yang asyik aje tendang perut dia, bapak korang melepak kat kedai kopi, phewiit-phewiit awek, kena pulak awek bohsia, siap melawan pulak tu, apalagi, dengan akal yang panjang, bapak korang pun mula mintak diri dari kawan-kawan! abang dah naik, adik dah berair, lepas tu usung pergi hotel murahlah jawabnya! apa cerita ni? tak ke haru?! itu kalau mak korang tak tau! hehe! biasalah kan, orang lelaki ni cukup pandai cover line! jaranglah bini dapat tau kalau member tak pecah lubang!

jangan ingat korang hebat, bro! tu, big boss kat atas tu senyum je suruh 'anak buah' dia catat apa yang korang buat! amacam?! laju aje 'anak buah' dia yang duduk kat lengan kiri korang tulis apa yang dah korang buat! tak ke masak nanti, bro?!

tapi... hari ni, zaman ni... dah lain sangat! orang pompuan semakin daring! bagi orang pompuan la ni, kalau laki boleh buat, kenapa bini tak boleh?! dosa belakang kira! bukan bayar sekarang pun! lama lagi, itu pun lepas hari kiamat, bicara kat padang masyar! untuk mereka, lelaki pompuan sekarang dah sama taraf! korang pun pernah dengar kes pompuan kawin dua, kan? bukan satu dua kes dah korang dengar, banyak dah kes pompuan kawin lebih dari satu! bukan kawin lepas cerai, tau?! diorang kawin dua (ada dua laki)! pheh! pompuan sekarang ni pun dah ada dua laki! amacam?! pompuan bukan sekadar satu malam berdiri, tapi berani pasang laki! maknanya, pompuan lagi berani dari lelaki dalam hal macam ni! allah haramkan pompuan kawin lebih daripada satu dalam waktu masih bersuami pun diorang tak peduli! brutal tu! tapi, kes macam ni memang jarang-jarang ditemui! tak ramai pun pompuan segila ini! tapi, kalau kes zina, hehe, itu lumrah! yang 'dah kawin' tapi 'belum nikah'... hm, memang ramai sangat sampai dah bersepah, kes macam ni dah kena kira pakai calculator! dah tak terkira dah kalau setakat pakai jari!

so, pendek kata, jangan sampai bini korang satu malam berdiri. layanilah seks dia sebab dia pun manusia yang ada nafsu macam korang jugak! kalau korang yang dingin macam mana? kena pulak korang ni dikategorikan lemah tenaga batin, atau kalau lebih parah lagi... mati pucuk! siapa nak layan bini korang tu? kalau bini pasang sugar boy, kena caci! kena maki! silap-silap kena gergaji! mana tahan asyik pakai jari?! amacam bro?! pernah tak korang pikir hal ni? kalau dah mula lemah, 'ayub' dah kurang bangun, berusahalah! zaman sekarang macam-macam cara ada! ubat moden, tradisional, banyak pilihan! viagra ada! urut batin ada! dvd porno berlambak-lambak untuk naikkan nafsu! dan, kalau tak ada cara lain untuk korang jadi garang, aku rasa tengok ajelah dvd porno tu asalkan 'ayub' boleh bangun, janji bini korang puas, asalkan dia tak sampai simpan 'budak gula'! yang penting nawaitu. allah sure tahu! sebab, ada member aku tanya aku satu soalan cepumas: 'bro, aku ni memang ada problem, susah nak naik, setakat viagra, urut batin, semua aku dah cuba, payah jugak nak naik! tapi, kalau aku layan dvd porno, pheh, terpacak! dosa ke? orang kata haram kalau tengok dvd lucah?!'

aku tak tau nak jawab soalan ini sebab aku bukan ahli agama! nanti terpesong pulak jadinya! tapi, aku hanya pesan: 'kalau niat kau nak puaskan bini, sebab itu tanggungjawab yang dituntut dan tak ada cara lain lepas kau dah berusaha, aku rasa hukumnya harus!'

entahlah, betul atau tidak aku tak pasti! allahualam?! kalau dah tak ada cara lain, cara itu aje yang boleh, nak buat macam mana? bini perlu dipuaskan?! viagra tak jalan, urut tak naik! apa macam? kalau itu saja satu-satunya cara yang ada, haruslah hukumnya! tapi, janganlah pulak kalau kau okey, tak ada masalah batin, 'ayub' senang bangun, kau layan jugak dvd porno itu dah haram hukumnya! kahkahkah! adalah tu yang nak ambik kesempatan! sorry la bro, tak boleh, haram okey!

pendek kata, baik lelaki, baik pompuan, memang satu dosa kalau berdiri satu malam ni ye! pada korang semua, hargailah perasaan pasangan masing-masing, layanlah yang terbaik, biar sama-sama puas dan menikmati seks yang allah hadiahkan pada korang semua. kalau terkurang, perbaikan! kalau tak ganas, ganaskan! yang penting, mengikut landas islam dan jangan lakukan seks luar tabii!

aku tau entri aku kali ni agak brutal kedengaran, tapi bagi aku yang penting ada membawa kesedaran. sebab aku tau ramai antara kita yang malu untuk menyuarakan masalah seks ini dan aku harap korang mendapat sedikit pengajaran untuk memberbaiki tahap kecemerlangan masing-masing, sebab kalau laki bini saling mendapat kepuasan, iblis menangis sakan sebab zina tak lagi diperlukan!

bila bini dingin, laki salin kain, cari lain, tapi bila suami yang dingin, bini selubung kain, jari yang main....

renung-renungkan....

6 comments:

^t-rah^ (@_@) said...

alamak bro,wa x pakai helmet la kali ni bc ur post...uhuu... wa 18 tahun ke bawah ni...cemana....

Catherine- said...

ni yg buat sy nak kawen cepat2 niii....

adoiiii...!!!


>___<

Anonymous said...

salam Bro !

teringat masa kayuh basikal dolu dolu.... lepas tue masing2 bawak diri !

www.mytownkajang.com

ahadiatakashah said...

W.Salam kpd tuan www.mytownkajang.com dan mintak mahap sbb masih tak dpt utk aku ingat siapakah empunya diri walaupuan sama-sama kayuh basikal dulu! Hehe. Btw bro, aku selak satu dua entri kau dan kau guna nama pak sheikh tul, kan? Aku ni x reti sgt blog ni bro, main hantam tara jer, lebih dari merepek-repek, hehe! Tq sbb sudi singgah klu x keberatan kau kenalkanlah diri kau jgn buat aku tertanya2 sbb klu sama2 kayuh basikal tu dah kira kwn lama yg betul2 lama menghilang! Slmt berblog-blog....

Anonymous said...

one nite stand.. term yg selalu kedengaran sekarang!! bila nafsu dah menyelubungi iman. penyakit sosial. minta dijauhkan, hamba Allah ini setipis kulit bawang sahaja imannya.

edlidza said...

nice write ..;) teladan kepada lelaki pensucur diluar saner :P

Post a Comment