There was an error in this gadget

Friday, September 3, 2010

korang serupa binatang... (18sx only)

...kalau time berjimak (bersetubuh)! tak ingat dunia dah! tau sedap aje! tau nikmat aje! tau nak klimaks aje! jadi apa bezanya korang dengan binatang kalau dalam bab-bab seks?! apa yang paling sedap sekali kalau bukan berjimak! kalau tak, mana maunya budak umur 14 tahun bagi jantan lima batang sekali masuk siap rakam aksi seks itu dengan handphone? mana jadinya rakaman adegan seks luna maya dengan ariel! cut tari dengan peter-porn! mana datangnya kita kalau bukan dari persetubuhan adam dan hawa?! semua ini seks! allah sendiri anugerahkan kepada semua makhluknya di dunia ini dengan kenikmatan seks!

aku pun dapat empat orang anak sebab lakukan seks! jadi, buruk sangat ke seks ni? kotor ke? hina ke? memalukan ke? taklah! seks sedap, apa?! seks nikmat! seks boleh buat ketagih! seks sedap giler tak terkata! itu kata korang yang pernah berjimak! itu kata mereka yang dah kawin! itu juga kata anjing! kata kucing! kata ayam dan kata seluruh binatang yang ada di dalam dunia ini! seks itu satu kenikmatan yang tak terperi!

allah cipta seks untuk dinikmati makhluknya!

mana ada bezanya kita dengan binatang dalam bab-bab seks? kita pun masukkan kemaluan ke dalam kemaluan pasangan kita! binatang pun buat benda yang sama! malu? mana malunya kalau dalam bilik tinggal berdua, lampu pulak samar-samar! jadi stim tak hengatlah! syok, seronok, gian, ghairah semua ada! itu yang ramai antara kita dah tak peduli apa pun kalau dah ketagih seks! beza dengan binatang diorang buat tak kira tempat! tak perlukan bilik yang ada lampu samar-samar atau muzik romantik! tak takut pencegah maksiat! tak takut hukum zina dan tak takut lahirkan anak haram! tapi, manusia, especially yang beragama islam, kita takut dosa zina kalau belum nikah! kita takut lahirkan anak haram dan buang dalam tong sampah! (itu pun ramai yang buat jugak) tapi, bila dah pekena seks, semua yang haram jadi halal, takut jadi tak kisah! tu yang anak haram bersepah-sepah dibuang macam buang sampah!

maaf cakaplah ye, dek non semua, korang dengan aku sama aje kalau dalam bab-bab seks ni! meracau, menggeliat, menggelepar, merepek-repek, uh, ah, argh, o my god, deeper honey, faster, i'm coming dan macam-macam jenis bahasa, racauan, jeritan dan keletah serta gelagat... dan macam-macam jenis suara lagi (korang sendiri yang tau) dan semua tu adegan di ranjang, betul kan?! ada korang malu? ada korang kisah?! ada korang terfikir macam mana buruk muka korang masa korang nak klimaks? masa air nak terpancut? pernah korang bayangkan?! cuba korang rakam dan tengok, huhu, maunya korang malu tengok muka korang sendiri! cuba bagitau aku apa yang korang repekan masa main, masa nak klimaks! mulalah cakap macam-macam, kan? itu semua tabiat normal manusia! tak perlu risau sebab seks boleh buatkan manusia jadi entah apa-apa dan sesuatu yang malu itu menjadi satu yang mengghairahkan! jangan risau korang normal! tak perlu jumpa doktor pun!

tapi, seks jadi jijik bila wanita bertudung, janda mungkin, atau bini orang pun, atau laki orang, atau jantan miang, anak dara gatal, budak-budak jantan rugged yang tak ada future, pendek kata yang bukan muhrim, bila mereka-mereka ini bersetubuh, huh, memang persepsi tentang seks berubah menjadi jelik! seks amat memualkan! huh, itu yang menyebabkan korang semua melihat seks sesuatu yang amat menjijikkan! semua pakat kata seks itu kotor! tapi... seks tak jijik kalau sah suami isteri! seks jadi tempat kumpul pahala kalau dilakukan pada hari khamis malam jumaat! seks jadi nikmat dan jadi tempat elak dosa bila main dengan bini sendiri dari main awek skandal. seks jadikan kita rasa seronok dan tenang! jadi dimanakah jijik dan hinanya seks itu kalau bukan dari perbuatan korang sendiri yang menyalahgunakannya!

jadi, nikahlah secara sah ikut hukum syarak! dirikan masjid! siapa yang marah? kalau ada yang marah, orang tu yang dah gila! pesan kat mak bapak yang 'keras' sangat agar fikirkan bahana seks luar nikah dan cucu yang bakal mereka dapat tak ada nama bapak?! kawinlah berapa banyak kali korang nak pun, tak salah! bercerai lima kali, kawin lapan kali pun tak salah! ada allah cakap bercerai tu haram? tak pun! allah hanya tak sukakan perceraian, itu aje! bergegar tiang arasy setiap kali umat islam bercerai, tapi masih tak haram berbanding korang berzina! kalau korang nak kawin empat pun kawinlah! tak salah! yang 'salah' kalau tak bagitau bini tua! itu pun bila dia dapat tau dan mengamuk! kalau bini tua tak tau, mana ada salah! salah ke lelaki kawin lebih dari satu? mana ada salah! mana ada haram! haha! kalau pandai 'bersilat', silap-silap bini tua suruh tambah tiga! kalau bini tua sendiri yang sainkan borang poligami, salah ke korang kawin lebih dari satu? tak salah, kan? so, kawin jelah kalau ada rezeki berapa banyak kali pun asalkan jangan sesekali berzina!

biar bini banyak dari banyak berzina!
biar kawin banyak kali dari banyak kali berzina!
biar bini bertukar ganti daripada pasangan seks bersilih ganti!
biar bersetubuh dengan bini banyak kali dari berzina berulang kali!
biar bermadu sebab seks itu semanis madu yang halal!
biar buat seks dengan bini dari buat anak haram dari seks tak halal!
biar ketagih seks jangan ketagih zina!
biar masuk hotel mana pun, buat seks tak takut lagi!
buat seks berpada-pada, zina jangan sekali!

pendek kata, jadikanlah seks amalan hidup korang asalkan jangan zina yang dilaknati allah! ingat ye perbezaan antara 'seks' dengan 'zina'! seks jadi halal kalau dengan bini, tapi zina itu haram!

stim tengok dvd lucah, balik belasah bini!
stim tengok paha awek cun, balik belasah bini!
stim tengok aksi luna maya, balik jadikan bini macam luna maya!
stim aje, belasah bini!

sekarang korang faham tak beza 'seks' dengan 'zina'? harap-harap bini aku faham dan terbuka hatinya sain siap-siap borang poligami dan merelakan aku pilih calon sendiri. (bukan mak cik jual kerepak tu, ye!)

p/s rasa macam nak tambah bini lagi ni! hihihi!

14 comments:

-cry reen- said...

err.. alamak..
dah cukup umo, tp rase malu2 alah lg bace artikel ni. Bro, tau la bg laki life begins at 40.. makin menjadi2 plak tulisan bro skrg ek? isk.. meremang bulu roma~

i am Naa... said...

tau takut mak cik jual kepek....hahahahahahah

Anonymous said...

Betul la tu, bro...Cari yg halal, asalkan ikut hukum syarak...

Anonymous said...

saya nak kahwin....

plss..psl..plss...




>_____<
catherine

Rizal said...

caya la bro...fakta yg betul...tapi kenapa nk buat pekara yg halal dan betul selalu dia salah ertikan....


>xpose<

sheilasalim said...

wahhh,bagus aa topik kali ni..
renung2 kan semua :)

Anonymous said...

mesejnya sampai tu baik, 5 bintang, cara penyampaian tu ok, 3 bintang..kalau dicantikkan lagi itu bahasa, biar berkias pedas asal tidak keterlaluan perkataan2 yg teruk tu..uhukk..saya ni ckup umur dah utk baca intro tu agak jugaklah nampak keterlaluan sangat. bulan puasa ni..hehe..baca selepas berbuka... :D maaf zahir batin

_nur

Anonymous said...

baik betul lah bini bro kalau izinkan kahwin lagi.. masuk syurga lah dia buat selama nya. Itu dikatakan 'iman' dan 'syurga dibawah tapak suami'.

Fakeh said...

Cubalah google tajuk BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH, maka akan fahamlah kita tentang hakikat bangsa ini. Dan cubalah google pula tajuk-tajuk berikut agar kita kenal musuh dalam selimut yang mencari peluang dan ruang untuk mengkhianati bangsa ini, iaitu:-

(a) http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
(b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
(c) Jom Kenali Dr Maza & Co
(d) Ahlul Bait Yang Dicerca
(e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
(f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
(g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah

FAKEH KHALIFAH SAKA

fRaMe+LenSeS said...

setuju ng pendapat anda.. betul..
hakikat kita sebagai manusia ni taleh nak dinafikan.. tntg Seks.. cantiknya Seks tu bila dia halal.. ALLAH da susun cantik dan.. ng perkahwinan..buruknya bila disalahgunakan.. disalah fahami oleh anak2 remaja dan orang kita skg. kesannya.. tgk sndiri.. moga dijauhkan kita semua dari suma ni.. ;)

Catherine- said...

mane new entry?? rinduu ni rinduuuuu~

--tettt--

catherine

edlidza said...

i like ....bravo bro !!

Anonymous said...

lu pikir lah sendiri......

Anonymous said...

hahahaa..aku setuju ngan ko bro..! apa2 pun makcik yg jual kerepek tu nak bkenalan ngan ko..!

Post a Comment