There was an error in this gadget

Tuesday, September 28, 2010

bila orang pompuan berdiri...

...satu malam, apa sudah jadi ni?! kadang-kadang tu, aku rasa tak adil jugak sebab kalau lelaki yang buat, selalunya korang salahkan bini tak bagi! tapi, bila pompuan yang satu malam berdiri, apa cerita ni? mulalah kita maki seguni....

lumrah yang korang selalu dengar, lelaki makan luar! itu perkara biasa! kalau bini buat kecoh, bini dingin, bini tak pandai main, ada alasan kawin lain! kan syok jadi lelaki! tapi, kalau korang pulak yang tak bagi nafkah batin kat bini apa cerita? suruh bini pakai jari?! pernah ke korang pikir hal ni? korang dok asyik melepak, teh tarik session dengan geng sambil usha satu dua awek cun untuk berdiri satu malam, bini kat rumah berair, tak pulak korang kisah?!

dalam hal macam ni, aku kesian kat orang pompuan! kalaulah diorang boleh kawin lebih dari satu (macam orang lelaki), apa macam? bayangkan, bila korang yang jantan-jantan macho ni buat hal makan luar, bini korang pulak tambah satu lagi cawangan, apa macam? tak ke korang angin satu badan bila bini balik rumah laki muda! kuarghkahkah! padan muka! apa rasa?! nasib baik allah tak bagi kelulusan hal macam ni, kan? huh, selamat aku, dan selamat semua para lelaki! yeahooo! terima kasih ya tuhanku!

tapi dalam korang dan aku semua bersorak, renungkanlah sikit perasan bini korang yang dah banyak berkorban kat rumah tu! dahlah diorang kena mengandungkan anak-anak korang! yang korang sedap-sedap melepak main snooker alasan bini letih mengandung kena rehat kat rumah! banyak cantik korang punya muka! bayangkanlah bini korang tu sembilan bulan usung perut! tak kesian ke?! kalau anak sorang tak apa, kena enam, hah, amek kau! lima puluh empat bulan usung perut! kesian, bro! kesian! ingat emak korang, bro, diorang tu pun pompuan gak! bayangkanlah macam mana mak korang sedang usung korang yang asyik aje tendang perut dia, bapak korang melepak kat kedai kopi, phewiit-phewiit awek, kena pulak awek bohsia, siap melawan pulak tu, apalagi, dengan akal yang panjang, bapak korang pun mula mintak diri dari kawan-kawan! abang dah naik, adik dah berair, lepas tu usung pergi hotel murahlah jawabnya! apa cerita ni? tak ke haru?! itu kalau mak korang tak tau! hehe! biasalah kan, orang lelaki ni cukup pandai cover line! jaranglah bini dapat tau kalau member tak pecah lubang!

jangan ingat korang hebat, bro! tu, big boss kat atas tu senyum je suruh 'anak buah' dia catat apa yang korang buat! amacam?! laju aje 'anak buah' dia yang duduk kat lengan kiri korang tulis apa yang dah korang buat! tak ke masak nanti, bro?!

tapi... hari ni, zaman ni... dah lain sangat! orang pompuan semakin daring! bagi orang pompuan la ni, kalau laki boleh buat, kenapa bini tak boleh?! dosa belakang kira! bukan bayar sekarang pun! lama lagi, itu pun lepas hari kiamat, bicara kat padang masyar! untuk mereka, lelaki pompuan sekarang dah sama taraf! korang pun pernah dengar kes pompuan kawin dua, kan? bukan satu dua kes dah korang dengar, banyak dah kes pompuan kawin lebih dari satu! bukan kawin lepas cerai, tau?! diorang kawin dua (ada dua laki)! pheh! pompuan sekarang ni pun dah ada dua laki! amacam?! pompuan bukan sekadar satu malam berdiri, tapi berani pasang laki! maknanya, pompuan lagi berani dari lelaki dalam hal macam ni! allah haramkan pompuan kawin lebih daripada satu dalam waktu masih bersuami pun diorang tak peduli! brutal tu! tapi, kes macam ni memang jarang-jarang ditemui! tak ramai pun pompuan segila ini! tapi, kalau kes zina, hehe, itu lumrah! yang 'dah kawin' tapi 'belum nikah'... hm, memang ramai sangat sampai dah bersepah, kes macam ni dah kena kira pakai calculator! dah tak terkira dah kalau setakat pakai jari!

so, pendek kata, jangan sampai bini korang satu malam berdiri. layanilah seks dia sebab dia pun manusia yang ada nafsu macam korang jugak! kalau korang yang dingin macam mana? kena pulak korang ni dikategorikan lemah tenaga batin, atau kalau lebih parah lagi... mati pucuk! siapa nak layan bini korang tu? kalau bini pasang sugar boy, kena caci! kena maki! silap-silap kena gergaji! mana tahan asyik pakai jari?! amacam bro?! pernah tak korang pikir hal ni? kalau dah mula lemah, 'ayub' dah kurang bangun, berusahalah! zaman sekarang macam-macam cara ada! ubat moden, tradisional, banyak pilihan! viagra ada! urut batin ada! dvd porno berlambak-lambak untuk naikkan nafsu! dan, kalau tak ada cara lain untuk korang jadi garang, aku rasa tengok ajelah dvd porno tu asalkan 'ayub' boleh bangun, janji bini korang puas, asalkan dia tak sampai simpan 'budak gula'! yang penting nawaitu. allah sure tahu! sebab, ada member aku tanya aku satu soalan cepumas: 'bro, aku ni memang ada problem, susah nak naik, setakat viagra, urut batin, semua aku dah cuba, payah jugak nak naik! tapi, kalau aku layan dvd porno, pheh, terpacak! dosa ke? orang kata haram kalau tengok dvd lucah?!'

aku tak tau nak jawab soalan ini sebab aku bukan ahli agama! nanti terpesong pulak jadinya! tapi, aku hanya pesan: 'kalau niat kau nak puaskan bini, sebab itu tanggungjawab yang dituntut dan tak ada cara lain lepas kau dah berusaha, aku rasa hukumnya harus!'

entahlah, betul atau tidak aku tak pasti! allahualam?! kalau dah tak ada cara lain, cara itu aje yang boleh, nak buat macam mana? bini perlu dipuaskan?! viagra tak jalan, urut tak naik! apa macam? kalau itu saja satu-satunya cara yang ada, haruslah hukumnya! tapi, janganlah pulak kalau kau okey, tak ada masalah batin, 'ayub' senang bangun, kau layan jugak dvd porno itu dah haram hukumnya! kahkahkah! adalah tu yang nak ambik kesempatan! sorry la bro, tak boleh, haram okey!

pendek kata, baik lelaki, baik pompuan, memang satu dosa kalau berdiri satu malam ni ye! pada korang semua, hargailah perasaan pasangan masing-masing, layanlah yang terbaik, biar sama-sama puas dan menikmati seks yang allah hadiahkan pada korang semua. kalau terkurang, perbaikan! kalau tak ganas, ganaskan! yang penting, mengikut landas islam dan jangan lakukan seks luar tabii!

aku tau entri aku kali ni agak brutal kedengaran, tapi bagi aku yang penting ada membawa kesedaran. sebab aku tau ramai antara kita yang malu untuk menyuarakan masalah seks ini dan aku harap korang mendapat sedikit pengajaran untuk memberbaiki tahap kecemerlangan masing-masing, sebab kalau laki bini saling mendapat kepuasan, iblis menangis sakan sebab zina tak lagi diperlukan!

bila bini dingin, laki salin kain, cari lain, tapi bila suami yang dingin, bini selubung kain, jari yang main....

renung-renungkan....

Sunday, September 26, 2010

satu malam berdiri....

...tak letih ke, bro? eh letih apa, ni lain punya berdiri, letih tapi sedap! hahaha!

baru-baru ni masa raya keenam, aku jumpalah satu kawan lama. lama aku tak jumpa. sembang punya sembang, ceritalah pasal keluarga masing-masing.
'Raya ni balik mana?! jb?!'
member aku tu senyum panjang. 'tahun ni aku balik penang!'
'penang?' setau aku bini dia orang jb! masa dia buat kenduri kawin kat kl dulu pun aku datang. memang cun gila bini dia ni! macam pelakon! putih, hidung mancung, body leleh! 'tapi bukan ke bini kau orang jb?'
'tu bini tua, yang ni bini muda!' member aku tu sengih makin panjang!
'hah? kau kawin lagi satu? bini kau dulu tu kan ke cun!' heran jugak! kalau akulah yang dapat bini dia yang cun tu, sure aku tak kawin lain! package lengkap!
'kau dah tengok bini muda aku?!'
'kawin tak ajak bila masa aku nak tengok?!'
member dengan penuh bangga tekan punat kat bb dia tunjukkan aku satu gambar.
tak berkerdip mata aku tengok. cun giler bini muda dia tu, bro! bertuah member aku ni dilahirkan ke dunia. dapat dua bini yang cun-melecun! 'first wife kau tak bising ke?'
'nak bising macam mana, salah dia jugak! aku dah banyak kali pesan, dia yang tak endah, ini kira balasan untuk dialah! hm, baru sekarang terhegeh-hegeh! dulu, hm... macam pengemis aku dibuatnya! aku memang bengang gila!'
aku tak faham? kenapa pulak bini dia buat dia macam pengemis?! aku nak tau. 'buat kau macam pengemis? apa yang dia buat sampai kau bengang sangat ni?!'
'diat, kau pun tau kan bini aku tu memang antara yang terbaiklah kiranya... kan! masa aku kat uk dulu, bukan student melayu aje yang nakkan dia, mat saleh pun ramai yang cuba! hehe! aku jugak yang dapat!'
aku angguk-angguk! setuju sangat! memang bini dia tu tercantiklah amat!
'aku kawin dah 15 tahun! anak aku yang sulung pun dah form two! anak aku dah empat! aku bisnes pun alhamdulillah, okey! bini aku tu pun kerja bagus! dah jadi gm kat bank! memang okey! tapi, aku ni kalau kau nak tau, malam jadi pengemis!'
'kau biar betul? kau tadi kata bisnes okey?! malam kau mengemis apa?'
'mengemis seks kat bini!'
aku mula tak faham sangat!
'bini aku tu nama aje cun! bertahun-tahun aku makan hati! bila nak main aje, kena sembah, nak kena mintak, macam-macam alasan dia bagi, boleh-boleh nak tolak! heran aku?!'
masalah ni! nasib aku tak ada problem macam ni! kes serius ni!
'bila dah lama sangat aku makan hati, jumpa pulak bini baru aku ni, cun, muda, aku pulak tengah gersang, bengang, mudah je hati aku terbukak, ajak kawin dia nak, bagitau aku dah ada bini, anak empat, dia tak kisah! hm, rezeki akulah! aku pun kawin!'
'first wife kau tu tak bengang ke?!"
'nak bengang kenapa? dia yang punya sebab! aku ni kalau nak main dengan dia kena jadi pengemis, kau bayangkanlah, tengah aku stim, ajak dia main, baru nak romen-romen, nak pegang tetek pun dia tak bagi! kalau kau, macam mana, sure kau bengang, kan?! kalau dia layan seks aku, hm, takdenya aku nak cari lain! salah dialah! padan muka dia!'
'dia tau ke tak?!'
'tau! apa dia boleh buat? aku nekad, dia mintak cerai pun aku tak kisah! hehe! aku dah dapat pucuk baru, bro! lagi bergetah pada dia!'
'kenapa kau tak bincang elok-elok?!'
'diat, kita ni lelaki, ada nafsu, dia pun tau aku ni laki dia, kena bagi kalau aku nak! bukannya aku ni sugar daddy dia! laki ni kena layan! itu tugas utama dia! atas unta pun kalau aku nak dia kena bagi! itu dia pun tau!'
aku terkedu! tak terfikir pulak ada kes macam ni dalam rumahtangga! nasib baik aku tak ada masalah macam ni! aku nak aje, bini aku on! bini aku nak aje, aku on! apa yang penting, kerjasama! tapi, bila aku dengar masalah member aku tu, aku nak pesan pada semua korang orang pompuan! ambik serius masalah ni! nanti kalau laki korang satu malam berdiri, jangan salahkan diorang pulak! korang ni dijadikan allah untuk menggembirakan lelaki! itulah sebabnya hawa dijadikan! untuk puaskan nafsu adam! untuk gembirakan hati lelaki! kalau bukan dengan korang diorang nak buat seks, dengan siapa lagi? nanti bila main lelaki dengan lelaki, korang pandang serong! sebab tulah berleluasa 'suami' yang makan luar! agaknya, kalau direnung-renungkan, adakah korang semua melayani seks suami korang sebaik-baiknya? ada? hehe, jangan jawab dengan aku, jawab dalam diam dan renungkan masalah ini! bila laki korang tak puas, bila korang dingin, bila korang tak pandai main, sure laki korang kecewa. sure laki korang hampa! sure bengang, sakit hati, geram, mulalah layan handphone 3g tengok aksi gadis remaja main dengan balak masing-masing! mulalah naik stim tengok ariel dengan luna maya! kalau masalah ini tak dibendung segera, dibiarkan bertahun-tahun, korang pun tak ambik kisah, hm... bila laki korang dah tak dapat bendung nafsu seks dia, mulalah laki korang cari pompuan lain yang dapat puaskan nafsu mereka! apa cerita? korang nak salahkan suami korang jugak ke? mana boleh, betul tak?
aku pesan pada korang yang dah jadi bini orang, layanlah laki korang sebaiknya, layan seks dia, jaga makan pakai dia, tak perlu cari bomoh, tak perlu kunci kemaluan, tak perlu kangkangkan nasi, tak perlu semua tu! cukup dengan kasih sayang, seks yang menakjubkan, masakan yang sedap, kelembutan, keindahan diri, aku sure laki korang kena glue kat rumah tak sanggup tinggalkan korang! tak caya, buatlah!
'bini muda kau tu macam mana, okey?'
'okey yang 'macam' mana pulak ni?!'
'maksud aku layanan seks dia okey ke?!'
'pheh, superb! macam mana kau tengok porno, macam tulah aku dapat, cuma yang tak senonoh, main belakang, yang tak dibenarkan dalam islam tu aku tak buatlah! kau nak mampos! tapi, kalau dari segi layanan seksnya, aku tak pernah dapat dari bini tua aku tulah! hahaha!'
'tapi kau kena adil!'
'memanglah adil! tahun lepas balik kampung bini tua, tahun ni bini mudalah!'
'maksud aku, layanan seks pun kena adil!'
'hm, baru sekaranglah bini tua aku tu beriya-iya, kadang-kadang aku pulak rasa tak selesa! lainlah, macam tak real, macam buat-buat, dulu tak pernah pun!'
'kau kena bagi dia peluang! mungkin dia dah belajar dari kesilapan, dia nak perbaiki tahap seks dia, kau kenalah support!'
'hm... dah terlambat! dia pun dah tua, walaupun body seksi lagi, tapi... aku yang tengok, nak gelak pun ada, buruk rupanya, hehe, kalau ikut umur, lima tahun lagi monopose la! hahaha! senang cakaplah, hati aku ni dah rasa macam tertutup! padan muka dia!'
aku tak berani komen apa-apa! itu hak member aku tu! cuma, aku rasa kesian pulak kat bini tua dia tu! nak buat camana? salah dia jugak! betul tak?! so, pada korang semua (yang dah bergelar isteri), ambiklah iktibar jangan korang semua orang pompuan jadi macam ni! jangan malu layan seks suami sebab allah dah halalkan asalkan jangan buat sampai di luar tabii!

mulai saat itu aku mula merenung, berfikir, kenapa lelaki suka one night stand? mungkin berpunca dari masalah yang sama dengan member aku tu! kalaulah betul, aku tak salahkan mereka seratus peratus! betul jugak, kalau dah dengan bini pun susah sangat nak main, macam mana? takkan nak pancut dinding! bila mula 'makan' luar, kena pulak tu layanan sedap jauh berbeza dengan bini kat rumah, mulalah ketagih! siapa yang salah? jaga-jaga bila laki dah mula 'pasang' badan, ye! ambik serius masalah ini dan mulai saat ini lepas aje korang baca repekan ini, perbaiki tahap seks korang biar laki korang terkedu, kaki kena glue! hehe, apa lagi selongkarlah almari, pakai gaun nipis, jatuhkan rambut korang ke bahu, dan jelinglah suami masing-masing dengan satu renungan paling seksi yang belum pernah korang jelingkan! muncungkan bibir korang tu seseksi yang boleh ala-ala marilyn monroe yang bisa merobek jiwa lelaki! biar laki korang tu stim meleleh! kahkahkah!

korang semua ingat, jangan biarkan laki korang satu malam berdiri, korang nanti yang merana diri! paham semua?!

hm, akulah yang payah macam ni! macam mana nak tambah lagi satu! hehe, kalau bini aku berani buat hal, kalau bini aku lain kali mula dingin, masaklah dia! aku dah ada alasan nak kawin lagi satu! kuarghkahkah!

Friday, September 3, 2010

korang serupa binatang... (18sx only)

...kalau time berjimak (bersetubuh)! tak ingat dunia dah! tau sedap aje! tau nikmat aje! tau nak klimaks aje! jadi apa bezanya korang dengan binatang kalau dalam bab-bab seks?! apa yang paling sedap sekali kalau bukan berjimak! kalau tak, mana maunya budak umur 14 tahun bagi jantan lima batang sekali masuk siap rakam aksi seks itu dengan handphone? mana jadinya rakaman adegan seks luna maya dengan ariel! cut tari dengan peter-porn! mana datangnya kita kalau bukan dari persetubuhan adam dan hawa?! semua ini seks! allah sendiri anugerahkan kepada semua makhluknya di dunia ini dengan kenikmatan seks!

aku pun dapat empat orang anak sebab lakukan seks! jadi, buruk sangat ke seks ni? kotor ke? hina ke? memalukan ke? taklah! seks sedap, apa?! seks nikmat! seks boleh buat ketagih! seks sedap giler tak terkata! itu kata korang yang pernah berjimak! itu kata mereka yang dah kawin! itu juga kata anjing! kata kucing! kata ayam dan kata seluruh binatang yang ada di dalam dunia ini! seks itu satu kenikmatan yang tak terperi!

allah cipta seks untuk dinikmati makhluknya!

mana ada bezanya kita dengan binatang dalam bab-bab seks? kita pun masukkan kemaluan ke dalam kemaluan pasangan kita! binatang pun buat benda yang sama! malu? mana malunya kalau dalam bilik tinggal berdua, lampu pulak samar-samar! jadi stim tak hengatlah! syok, seronok, gian, ghairah semua ada! itu yang ramai antara kita dah tak peduli apa pun kalau dah ketagih seks! beza dengan binatang diorang buat tak kira tempat! tak perlukan bilik yang ada lampu samar-samar atau muzik romantik! tak takut pencegah maksiat! tak takut hukum zina dan tak takut lahirkan anak haram! tapi, manusia, especially yang beragama islam, kita takut dosa zina kalau belum nikah! kita takut lahirkan anak haram dan buang dalam tong sampah! (itu pun ramai yang buat jugak) tapi, bila dah pekena seks, semua yang haram jadi halal, takut jadi tak kisah! tu yang anak haram bersepah-sepah dibuang macam buang sampah!

maaf cakaplah ye, dek non semua, korang dengan aku sama aje kalau dalam bab-bab seks ni! meracau, menggeliat, menggelepar, merepek-repek, uh, ah, argh, o my god, deeper honey, faster, i'm coming dan macam-macam jenis bahasa, racauan, jeritan dan keletah serta gelagat... dan macam-macam jenis suara lagi (korang sendiri yang tau) dan semua tu adegan di ranjang, betul kan?! ada korang malu? ada korang kisah?! ada korang terfikir macam mana buruk muka korang masa korang nak klimaks? masa air nak terpancut? pernah korang bayangkan?! cuba korang rakam dan tengok, huhu, maunya korang malu tengok muka korang sendiri! cuba bagitau aku apa yang korang repekan masa main, masa nak klimaks! mulalah cakap macam-macam, kan? itu semua tabiat normal manusia! tak perlu risau sebab seks boleh buatkan manusia jadi entah apa-apa dan sesuatu yang malu itu menjadi satu yang mengghairahkan! jangan risau korang normal! tak perlu jumpa doktor pun!

tapi, seks jadi jijik bila wanita bertudung, janda mungkin, atau bini orang pun, atau laki orang, atau jantan miang, anak dara gatal, budak-budak jantan rugged yang tak ada future, pendek kata yang bukan muhrim, bila mereka-mereka ini bersetubuh, huh, memang persepsi tentang seks berubah menjadi jelik! seks amat memualkan! huh, itu yang menyebabkan korang semua melihat seks sesuatu yang amat menjijikkan! semua pakat kata seks itu kotor! tapi... seks tak jijik kalau sah suami isteri! seks jadi tempat kumpul pahala kalau dilakukan pada hari khamis malam jumaat! seks jadi nikmat dan jadi tempat elak dosa bila main dengan bini sendiri dari main awek skandal. seks jadikan kita rasa seronok dan tenang! jadi dimanakah jijik dan hinanya seks itu kalau bukan dari perbuatan korang sendiri yang menyalahgunakannya!

jadi, nikahlah secara sah ikut hukum syarak! dirikan masjid! siapa yang marah? kalau ada yang marah, orang tu yang dah gila! pesan kat mak bapak yang 'keras' sangat agar fikirkan bahana seks luar nikah dan cucu yang bakal mereka dapat tak ada nama bapak?! kawinlah berapa banyak kali korang nak pun, tak salah! bercerai lima kali, kawin lapan kali pun tak salah! ada allah cakap bercerai tu haram? tak pun! allah hanya tak sukakan perceraian, itu aje! bergegar tiang arasy setiap kali umat islam bercerai, tapi masih tak haram berbanding korang berzina! kalau korang nak kawin empat pun kawinlah! tak salah! yang 'salah' kalau tak bagitau bini tua! itu pun bila dia dapat tau dan mengamuk! kalau bini tua tak tau, mana ada salah! salah ke lelaki kawin lebih dari satu? mana ada salah! mana ada haram! haha! kalau pandai 'bersilat', silap-silap bini tua suruh tambah tiga! kalau bini tua sendiri yang sainkan borang poligami, salah ke korang kawin lebih dari satu? tak salah, kan? so, kawin jelah kalau ada rezeki berapa banyak kali pun asalkan jangan sesekali berzina!

biar bini banyak dari banyak berzina!
biar kawin banyak kali dari banyak kali berzina!
biar bini bertukar ganti daripada pasangan seks bersilih ganti!
biar bersetubuh dengan bini banyak kali dari berzina berulang kali!
biar bermadu sebab seks itu semanis madu yang halal!
biar buat seks dengan bini dari buat anak haram dari seks tak halal!
biar ketagih seks jangan ketagih zina!
biar masuk hotel mana pun, buat seks tak takut lagi!
buat seks berpada-pada, zina jangan sekali!

pendek kata, jadikanlah seks amalan hidup korang asalkan jangan zina yang dilaknati allah! ingat ye perbezaan antara 'seks' dengan 'zina'! seks jadi halal kalau dengan bini, tapi zina itu haram!

stim tengok dvd lucah, balik belasah bini!
stim tengok paha awek cun, balik belasah bini!
stim tengok aksi luna maya, balik jadikan bini macam luna maya!
stim aje, belasah bini!

sekarang korang faham tak beza 'seks' dengan 'zina'? harap-harap bini aku faham dan terbuka hatinya sain siap-siap borang poligami dan merelakan aku pilih calon sendiri. (bukan mak cik jual kerepak tu, ye!)

p/s rasa macam nak tambah bini lagi ni! hihihi!