There was an error in this gadget

Thursday, May 9, 2013

apsal kau risau?

'maunya tak risau... ptptn aku tak bayar lagi!'
'ala. relax arr, bukan kau sorang!  beratus ribu orang tak bayar!'
'kau cakap senanglah, aku nak pergi golok beli toto pun tak lepas!  pasport aku kena tahan!'

munah garu kepala!

'selagi aku tak bayar ptptn, pasport aku kena tahan, aku tak boleh keluar negara!'
'musykil gak aku ni?!'
'kenapa?  kau pun tak bayar ptptn ke, hm... bersedialah kau untuk tak boleh keluar negara!'
'bos aku pinjam berjuta ringgit... tak bayar pun, surat lawyer dah berlambak dah... sekarang dah tukar nama company... tiap-tiap bulan keluar oversea... okey aje!'
'hm... patutnya aku tak buat pinjaman ptptn, baik aku buat pinjaman berjuta ringgit aje, kan?'

munah korek hidung.  'hm, patutlah kau tak lepas diploma kau tu!'

No comments:

Post a Comment