There was an error in this gadget

Thursday, June 24, 2010

woi, boleh aku merepek?

apa yang aku nak merepek ni? kalau korang nak dengar, nak masuk blog ngeri aku ni kenalah pakai helmet! hm, dah pakai? oi, bukan helmet kepala daa?! helmet hati! hati tu nak kena dilindungi! jangan jadi macam separuh orang, baca jer blog, terus terpengaruh buat andaian! tu baghal namanya! so, kalau nak baca repekkan aku ni, baca faham-faham, lindungi hati yang kabur tu dengan helmet! jangan main telan jer apa yang aku repekkan kat sini! kaji betul-betul, pikir tujuh lapan kali, pastu baru terima betul ke tak? ada paham? okey, kalau dah paham pakai helmet!

2 comments:

Fatma Shada said...

layannnnnn...che diat~

hanis aleeya said...

prtsc disclaimer.. hehe..

Post a Comment